بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید
(ویلیام جیمز)
پیوندتان مبارک
********************
هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
عزیزم و همسفر دائمی من، سالگرد پیوندمان مبارک
********************
در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد
سالروز پیوندمان را تبریک میگویم
دوستت دارم
عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا
به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند
ورود شما به دنیای عشاق را تبریک میگویم
********************
معشوق را میبیند و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است
پیوندتان مبارک
********************
مهتاب برف زیبا و سفید  را به آرامی نوازش میکند و شبی رویایی و افسونگر را نوید میدهد
در آن شب آرام و سفید، فقط عشق است که جریان دارد
و لبهای عاشق و معشوق را به سوی هم میراند و ناگهان در هم قفل میشوند
و سکوت همه جارا فرا گرفته است
تنها یک زمزمه به گوش میرسد
دوستت دارم برای همیشه
********************
عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو میبخشد
و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت
پس ازدواج به شما هم قدرت میدهد هم شجاعت
پیوندتان مبارک
********************
خوشبختی واقعی در دنیا فقط با یک چیز میسر میشود
دوست داشتن و دوست داشته شدن
خوشبختی شما آرزوی قلبی ما است
********************
مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد
********************
عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند.
برایتان زندگی عاشقانه  ای آرزو میکنم
پیوندتان مبارک
********************
عزیزم اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه میدادم
الان در باغ بزرگی از گل قدم میزدیم
سالگرد پیوند من و تو مبارک
********************
ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمیکند
اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت میشوی و در غیر اینصورت فیلسوف میشوی
پیوندتان مبارک
********************
عاشق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند و به هر جای دنیا که مینگرد
********************
گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد
مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر
سالگرد ازدواجمان مبارک
********************
عشق را با تو تجربه کردم،امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم
با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست
سالگرد ازدواجمان مبارک
********************
همسر عزیزم
تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی
آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد
سالگرد ازدواجمان مبارک
********************
بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید
(ویلیام جیمز)
پیوندتان مبارک
********************
هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
عزیزم و همسفر دائمی من، سالگرد پیوندمان مبارک
********************
در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد
سالروز پیوندمان را تبریک میگویم
دوستت دارم
********************
آغاز و شروع زیبای یک عمر
عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار را به شما تبریک میگویم
انشاالله سال های سال در کنار هم عاشق باشید
********************
در ثانیه‌های بودنت می‌مانم
در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم
********************
برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید
منتها فقط عاشق همسرتان
پیوندتان مبارک
********************
آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید
( پیوند زیبایتان مبارک )
********************
در زندگی مشترک شما وقتی به خوشبختی واقعی میرسید
که همسرتان را خوشبخت کنید
پیوندتان مبارک و امیدوارم که خوشبخت باشید
********************
هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست
آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شما مبارک