دست در دستم که میگذاری،

دلم سریع "حمد و سوره"میخواند،

بیچاره میفهمد،

فاتحه اش خوانده است

.

.

.

دل به هر کس مسپار!!!

گرچه،عاشق باشد

حکم دلداری،فقط عشق که نیست...

او به جز عشق باید

لایق عمق نگاهت باشد

و کمی هم بیمار

تا نگاه تو تسکین بدهد روحش را...

دل به هر کس مسپار...!!!

.

.

.

پشت این روزها فردایی‎ ‎اگر نباشد

و پشت این ابرها،خورشیدی

پشت پلک‌‌های تـــو  اما ؛

نگاهی هست که دوستش دارم

 

عشق یعنی طوری نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایی …

.

.

.

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺖ ؛

ﻧﻪ ﭼﻮﻥ ﻣﺴﺘﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺷﺮﺍﺏ

ﮐﻪ ﺗﻠﺦ ﮐﺎﻣﯽ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻟﻴﻤﻮﺳﺖ

.

.

.

اغوش کسی را میخواهم. که بوی بی کسی بدهد...........نه بوی هر کسی

.

اس ام اس جدید آبان 92

.

نمی دانم چه رابطه ایست....؟

بین نبودنت با رنگها.....؟

دلتنگ تو که میشوم!

زندگی ام،

سیاه میشود!

.

.

.

عشق رو پیدا کن:

اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق مادر اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق اشق

قدر این عشق رو بدون اگه الان دلت لرزید براش یا برای خاطرهاش...

.

.

.

تو باشی زهر مار هم می چسبد !!!

امسال هم که سال مار است …

.

.

.

سكوت چه زيباست*وقتي تمام حرفها,از توصيف مهربانيت عاجزند...!

.

.

.

اگرپرسیدندآخرين نفست به يادكيست؟گويم به يادكسی كه بی وفايی درذاتش نيست.

.

.

.

باید یکی توی زندگیت داشته باشی که فاصله ی “دلم تنگ شده” و “دارم میام دنبالت” بیشتر از چند ساعت نباشه …

.

.

.

این روزها، حالم همچون دایره اى میماند که هیچ گوشه اى برایش دنج نیست.

.

اس ام اس عاشقانه

.

آغوش گرمم باش ؛ بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم !

.

.

.

من تمام نمی شوم در عشق تو

ثانیه به ثانیه شروع می شوم !

.

.

.

زیبایی ها را چشم میبیند و مهربانی ها را دل !

چشم فراموش میکند اما دل هرگز !

پس بدان که تا زمانی دل زنده است فراموش نخواهی شد …

.

.

.

عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید.

(آنتوني رابينز)

.

.

.

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران،

تو ب اندازه تنهایی من شاد بمان

.

.

.

مگسی را کشتم

نه به این جرم که حیوان پلیدی است،بد است

و نه چون نسبت سودش به زیان یک به صد است

طفل معصوم به دور سر من می‌چرخید

به خیالش قندم

یا که چون اغذیه ی مشهورش تا به این حد گندم !!!

ای دو صد نور به قبرش بارد ، مگس خوبی بود

من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد

مگس را کشتم

.

.

.

,من بودم

او بود

اما قسمت نبود

.

.

.

فاصله ها هیاهو می کنندو صدای هق هق دل تنگی ام درنوسان بودن و نبودنت رنگ می بازد..

کفش های رفتنت راگم میکنم تابرای همیشه بمانی.

.

.

.

تسبیحی بافته ام

نه از سنگ

نه از چوب

نه از مروارید

بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !

.

.

.

اگر تو نبودی عشق نبود

همین طور

اصراری بر زندگی

اگر تو نبودی

زمین یک زیرسیگاری گلی بود

جایی

برای خاموش کردن بی حوصلگی ها

اگر تو نبودی

من کاملا بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

جز دوست داشتن تو.

(رسول  یونان)

.

اس ام اس جدید عاشقانه آبان 92

.

نگوباورکنم رفتی، نمیشه باورش سخته، همیشه اولش خوبه همیشه آخرش سخته،همیشه اولش عشقه همیشه اولش خوبه، کجای جاده جاموندی دلم بدجوری آشوبه،چراهرچی که خوبه زودتموم میشه تورو از دوردیدن آرزوم میشه!

.

.

.

چقدر تلخه.... به همه آرامش بدی!!! ولی وقتی خودت یه شونه ی گرم برای دلتنگیهات بخوای... هیچکس کنارت نباشه. هیچکس

.

.

.

از دورها چه زيباست امواج آبي عشق اما دريغ و افسوس چون ميرسي سرابي است

.

.

.

کرم ، زشت و تنها بود ، پیله بست ، پروانه شد ! زیبا شد و رفت !آری حکایت توست با من اوج گرفتی ، شدی مال دیگری

.

.

.

عاشق هم شدی......

مثل زلیخا سمج باش!

آنقدر رسوا بازی دربیاور

تا خدا خودش پادرمیانی کند...

.

.

.

ميشه پروانه بودو روى هرگلى نشست ،اما بهتره مثل تومهربون بود و به هر دلى نشست

.

.

.

زمستان است و من شنیده ام که روزها کوتاه تر می شود ولــــی نمیدانم چرا دارند این روزها هی بلند تر میشوند ؛

بی تو

.

.

.

کوچه را دیدی،

به وقت شب چه تنها میشود؟

بی تو

از آن کوچه هم تنهاترم

.

.

.

به تیغم گر کشد دستش نگیرم 

وگر تیرم زند منت پذیرم

.

اس ام اس دلبری آبان 92

.

نفسم میگیرد در هوایی که  نفس های تو نیست.

.

.

.

آنقدر جای تو خالیست که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد

.

.

.

دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که در دسترس هیچ دستی نباشم

.

.

.

دستهایم نمیرسند تا ستاره ی آرزو های محال را برایت بچینم، آنچه ازچیدن ستاره برایم مهمتر است رویای ناب آرامش توست

آنرا برایت میخواهم و همیشه دوستت دارم

.

.

.

جدایی را برایمان رقم می زنند.....

و من به چشمان عاشق تو می اندیشم!

باکی نیست دوستت دارم هایمان ادامه دارد!!!

شاید این بار در سکوت!

.

.

.

هزار بار آمدم خطت بزنم از قلبم

خود خودت را

یادت را

اسمت را

اما

فقط قلبم پر شد از خط خطی های عاشقانه !

.

اس ام اس دوستت دارم آبان 92

.

عزيزم ازمن که گذشت

اما يه باطري يدک بگير واسه بعدي که پيام هاي عاشقونه شو براي گوشي خاموش نفرسته

.

.

.

مرا دوست داشته باش،

امــــــا؛تجربه ام نکن

برای آموختن،

ابزار مناسبی نیســـــتم

.

.

.

اگر به آنچه ک دوستش داشتی نرسیدی به آنچه ک رسیدی دوستش بدار

.

.

.

کاش میتوانستم صدایت را ببوسم وقتی اسمم را صدا میزنی...

.

.

.

معشوقه ای پیداکرده ام بنام روزگاراین روزهاسخت مرادرآغوش خودبه بازی گرفته است

.

.

.

من و تو یه عکس ۲نفره به این دنیا بدهکاریم !

.

.

.

آشنایی یک اتفاق است جدایی یک قانون دل به اتفاق نبندکه قانون اجرامی شود

.

اس ام اس عشق و عاشقی آبان 92

.

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺟﺎﯼ ﺗﻮ ﺧﺎﻟﯿﺴﺖ

ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺍﯼ ﺁﻥ ﺭﺍ ﭘﺮ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ ﺣﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻮﺍﺭﺩ ...

.

.

.

زمانی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش نفسم قطع روحم درآسمان وتنم درزیرخاک باشد

.

.

.

پشت همين چراغ قرمز

اعتراف كردم كه دوستت دارم!

تاهرجامجبور شدي كمي مكث كني

ياد دوستيمان بيفتي

چه ميدانستم قرار است بعد از من

تمام چراغ هاي زندگيت سبز شوند

.

.

.

ﮐﻒ ﺑﯿﻨﯽ ﻧﮑﻦ

ﺩﺳﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﻮﯾﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺷﺪﻩ … ﻃﺎﻟﻌﺶ ﺗﻮﯾﯽ

.

.

.

گاهي اوقات فكر كردن به بعضي ها ناخودآگاه لبخندي روي لبانت مينشاند.چقدر زيباست اين لبخندها و چه دوست داشتني اند اين بعضي ها

.

.

.

اعتبار آدما به حضورشان نيست به دلهره ايست که در نبودشان حس ميشود.

.

.

.

ﺁﺩﻡ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻩ ﮔﺎﻫﯽ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺍﻣﺎ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ

ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻢ ﺑذﺍﺭﻩ!

.

.

.

مرا حبس کن در آغوشت ؛ من برای حصار بازوان تو مجرم ترین زندانی ام !