loading...
meykade.org
تفریحی و سرگمی بازدید : 23 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

دوستت دارم ، همین ؛

این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ، حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !

بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی …

.

.

.

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

.

.

.

هرشب به یادتوشاخه گلی راکناربی کسی ام می نشانم،

تاپروانه های دلم ازدوریت غریبانه نمیرند

 

به من شلیک کن....! اگر به هدف هم نزنی برایت خواهم مرد!!!

.

اس ام اس های عاشقانه

.

دوست داشتنت برفیست سنگین

میبارد

مینشیند

یخ میبندد و با هیچ آفتابی آب نمیشود !

.

.

.

هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو میشود بود …

.

.

.

از روزی که دلم بیت المقدس تو شد ، سنگ میزنم به هر اشغالگری …

.

.

.

ﻣﻦ ﻗﺎﻣﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻗﺼﻴﺪﻩ ﺍﯼ،

ﺑﺎ ﻧﻘﺶ ﻗﻠﺐ ﺳﻨﮓ ﺗﻮ

ﺗﺼﻮﻳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ...! (ﺣﻤﻴﺪ ﻣﺼﺪﻕ)

.

.

.

از من تا وجودت فاصله فقط چند کیلومتر “دوستت دارم” است !

.

.

.

کنارِ تو کودک میشوم

هر بار پیشِ تو هزار بار متولد میشوم !

.

.

.

می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم !

.

اس ام اس های جدید عاشقانه و رمانتیک

.

بهشت نمیخواهم اگر بخواهی مرا روی زمین ببوسی !

.

.

.

می شود کمی بخندی به حوض آب ؟

میخواهم عکس بگیرم یادگاری از روی ماه …

.

.

.

عشق دوطرفه فاعل و مفعول نمیخواد صبوریت و گذشت دوطرف رو میخواد

تو که نمیتونی قوانینی که خودت میذاری رو رعایت کنی چرا قانون وضع میکنی!

.

.

.

دوست داشتن را در چشمی بجو که حتی وقتی بسته است “رویای” تو را خواب ببیند …

.

جملات جدید عاشقانه آبان 92

.

سینه ام یک دفترتاخورده است

واژه هایش خیس وسرد ومرده است

من نمیگویم ولي انصاف نيست،دوريت گويا دلم را برده است

.

.

.

بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره ، فقط با نگاه گرمش بدون حتی گرفتن دستات میتونه قلبتو بوسه بارون کنه !!!

.

.

.

ماه را خاموش می کنم تا بتابد چشمانت !

.

.

.

چهار فصل که حرفه …

فصل پنجمی هست به نام تــــــــو ، به هوای تــــــــو …

.

.

.

تو را دوست داشتن تنها کارِ من است !

.

پیامک زیبای عاشقانه 92

.

بگو دوستم میداری تا از دفتر شعرم کتابی مقدس بسازم …

.

.

.

من یک فردم ؛ زوجم تو باش !

.

.

.

برایم مثل بهار می مانی

آمدنت را همیشه تحویل می گیرم …

.

.

.

نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !

.

پیام کوتاه جدید عاشقانه و دلبری

.

“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد …

.

.

.

عشق آدمو کور می کنه ,به هرچی مجبور می کنه ,آدم بدخاطرخواه رو,ازراه راست دور می کنه

.

.

.

چشمان شیطان تو

ابلیس را باز نشسته کرد

میترسم روز قیامت

خدا تمام گناه انسان ها را گردن تو بیاندازد

چشمانت را پشت عینک دودی پنهان کن

در بهشت لازمت دارم

.

sms جدید رمانتیک آبان 92

.

آسمان هم باشى،

بغلت خواهم كرد.

فكرگستردگى واژه مباش!

همه درگوشه تنهايى من جا دارند...

.

.

.

با مهربانیت معجزه میکنی ؛ من به پیامبری ات مدتهاست ایمان آورده ام !

.

.

.

تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 559
  • بازدید کلی : 39,225